VIII. REKLAMACJE

  1. Sklep dostarcza swoje produkty bez wad.
  2. Wszelkie występujące problemy techniczne, nieprawidłowości w działaniu sklepu bądź zakupionych produktów powinny być zgłaszane w formularzu kontaktowym http://www.joomla-monster.pl/kontakt-formularz , bądź poprzez adres e-mail  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .
  3. Zgłoszenia mogą być przesyłane przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, ale rozpatrywane będą w godzinach pracy biura Sklepu, tzn. od 9 do 17 w dni robocze.
  4. Termin na rozpatrzenie zgłoszenia wynosi 3 dni robocze od momentu uzyskania dostępu do serwisu Klienta o którym mowa w pkt. 7.
  5. W przypadku, gdy zakupiony produkt nie działa zgodnie z opisem, Klient powinien ponownie pobrać paczkę logując się na własne Konto klienta i wybierając produkt do pobrania z listy zakupionych produktów.
  6. Jeżeli ponowne pobranie produktu nie rozwiąże problemu powinien on zostać zgłoszony w trybie wskazanym w punkcie 2.
  7. Błąd zostanie sprawdzony przez dział serwisowy Sklepu. W celu weryfikacji i naprawy błędu Klient powinien zapewnić dostęp do swojego serwisu, w szczególności: do panelu administracyjnego Joomla!, dostęp FTP, dostęp do bazy danych, albo dostęp do panelu kontrolnego (Cpanel) swojego konta hostingowego. Klient powinien również zapewnić dostęp do serwera.
  8. Po zapewnieniu dostępu opisanego w pkt 7 błąd zostanie naprawiony lub dział serwisu wyśle rekomendacje dotyczące działań wymaganych po stronie Klienta lub administratora serwera w celu usunięcia błędu.
  9. Jeżeli produkt po ponownym pobraniu nadal nie działa poprawnie, system teleinformatyczny Klienta wraz ze sprzętem komputerowym jak i oprogramowaniem spełniają wszystkie wymagania do pracy z Joomla! wymienione w pkt II.3 oraz wymienione w opisie produktu, a procedura serwisowa opisana w punktach 2-8 niniejszego działu nie usunęła błędu nastąpi zwrot kosztów zakupu zgodnie z zasadami z opisanymi w dziale X niniejszego regulaminu.

IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY / REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

  1. Klient będący Konsumentem, który nabył produkt, za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w pkt 3 ma prawo bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów odstąpić od umowy sprzedaży produktów zakupionych w Sklepie w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. W celu skorzystania z prawa do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy należy wysłać odpowiednie oświadczenie. Wzór oświadczenia dostępny jest do pobrania w formacie pliku PDF pod adresem: XXX
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w każdy możliwy sposób, tak aby Sklep mógł zapoznać się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może zostać przesłane za pośrednictwem Poczty (lub innego operatora pocztowego) na adres: DJ-PROJEKTY, ul. Wałowa 10, 84-200 Wejherowo, może zostać na piśmie złożone w siedzibie Sklepu pod tym samym adresem lub wysłane w formie elektronicznej na adres:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  3. Prawo rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli pobieranie zakupionego produktu rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy przed rozpoczęciem pobierania zakupionego produktu, jeżeli odstąpienie nastąpiło w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy, Sklep dokona zwrotu wpłaconych środków zgodnie z zasadami opisanymi w dziale X. ZWROT NALEŻNOŚCI.

X. ZWROT NALEŻNOŚCI

  1. Zwrot należności za zakupiony produkt następuje jeżeli zaistnieje jedna z podanych niżej przyczyn:
    1. Rezygnacja z zamówienia i odstąpienie od umowy przez Klienta zgodnie z zasadami opisanym w dziale IX.ODSTĄPIENIE OD UMOWY / REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
    2. Uznanie reklamacji zgodnie z procedurą reklamacyjną i brak możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.
  2. Zwrot nastąpi nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych w taki sam sposób w jaki nastąpiła zapłata za produkt: jeżeli zapłata nastąpiła poprzez serwis Paypal należność zostanie zwrócona na konto Paypal jeżeli płatność nastąpiła poprzez przelew bankowy lub przy pomocy serwisu przelewy24 należność zostanie zwrócona na rachunek bankowy z którego dokonano płatności
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu lub jego opóźnienie jeżeli było ono wynikiem przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych lub numeru rachunku bankowego.